Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Mlinarić, M. (2022). Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra" (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138
Mlinarić, Mihael. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138
Mlinarić, Mihael. "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138
Mlinarić, M. (2022). 'Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138
Mlinarić M. Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138
M. Mlinarić, "Marketing neprofitnih organizacija na primjeru Udruge "Bolje sutra"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:831138