Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Česi, S. (2022). Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina" (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813
Česi, Sofija. "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813
Česi, Sofija. "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813
Česi, S. (2022). 'Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813
Česi S. Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina" [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 12.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813
S. Česi, "Strateški marketinški plan poduzeća Salix Vitellina i "Tea of Podravina"", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:300813