Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Jurenec, M. (2022). Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304
Jurenec, Martina. "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304
Jurenec, Martina. "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304
Jurenec, M. (2022). 'Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304
Jurenec M. Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304
M. Jurenec, "Utjecaj medijskih sadržaja na oblikovanje stavova, vjerovanja i sliku o samom sebi", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:798304