diplomski rad
Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača

Lazar, Anita
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Lazar, A. (2022). Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, Anita. "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar, A. (2022). 'Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Lazar A. Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

A. Lazar, "Utjecaj zemlje porijekla brenda i međunarodnog marketinga na stavove potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:653528

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.