završni rad
Utjecaj marketinga na duhansku industriju

Šestak, Vlatka
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Šestak, V. (2022). Utjecaj marketinga na duhansku industriju (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

Šestak, Vlatka. "Utjecaj marketinga na duhansku industriju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

Šestak, Vlatka. "Utjecaj marketinga na duhansku industriju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

Šestak, V. (2022). 'Utjecaj marketinga na duhansku industriju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

Šestak V. Utjecaj marketinga na duhansku industriju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

V. Šestak, "Utjecaj marketinga na duhansku industriju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:841045

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.