Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Perić, M. (2023). Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568
Perić, Mario. "Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568
Perić, Mario. "Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568
Perić, M. (2023). 'Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568
Perić M. Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568
M. Perić, "Digitalni marketing na primjeru tvrtke Decathlon", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:986568