Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Blaži, M. (2023). Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660
Blaži, Marija. "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660
Blaži, Marija. "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660
Blaži, M. (2023). 'Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660
Blaži M. Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660
M. Blaži, "Uloga digitalnog marketinga u stvaranju potrošačkog ponašanja", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:955660