Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Musulin, T. (2023). Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041
Musulin, Tara. "Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041
Musulin, Tara. "Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041
Musulin, T. (2023). 'Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041
Musulin T. Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041
T. Musulin, "Odnosi s javnošću u modnoj industriji: analiza tvrtke SHEIN", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603041