Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Perhaj, H. (2023). Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, Hedera. "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj, H. (2023). 'Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
Perhaj H. Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034
H. Perhaj, "Smernice za razvoj identiteta brenda na primjeru startupa "Choncha" kroz učinkovitu strategiju na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:050034