završni rad
Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o

Bednarek, Emilia
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Bednarek, E. (2023). Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

Bednarek, Emilia. "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

Bednarek, Emilia. "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

Bednarek, E. (2023). 'Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

Bednarek E. Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

E. Bednarek, "Digitalna marketinška kampanja na primjeru kozmetičke industrije Olival d.o.o", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947766

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.