Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Hendelja, L. (2023). Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388
Hendelja, Leonarda. "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388
Hendelja, Leonarda. "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388
Hendelja, L. (2023). 'Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388
Hendelja L. Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388
L. Hendelja, "Primjeri prikrivenog oglašavanja u medijima i njihov utjecaj na kupce", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:890388