završni rad
Strojno učenje u digitalnom marketingu

Gregorić, Lucija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Gregorić, L. (2024). Strojno učenje u digitalnom marketingu (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

Gregorić, Lucija. "Strojno učenje u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

Gregorić, Lucija. "Strojno učenje u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

Gregorić, L. (2024). 'Strojno učenje u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

Gregorić L. Strojno učenje u digitalnom marketingu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

L. Gregorić, "Strojno učenje u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.