Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Gregorić, L. (2024). Strojno učenje u digitalnom marketingu (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871
Gregorić, Lucija. "Strojno učenje u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871
Gregorić, Lucija. "Strojno učenje u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871
Gregorić, L. (2024). 'Strojno učenje u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871
Gregorić L. Strojno učenje u digitalnom marketingu [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871
L. Gregorić, "Strojno učenje u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:218871