završni rad
Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1

Stančin, Dijana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Stančin, D. (2015). Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1 (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

Stančin, Dijana. "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

Stančin, Dijana. "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

Stančin, D. (2015). 'Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

Stančin D. Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1 [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 07.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

D. Stančin, "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.