Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Stančin, D. (2015). Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1 (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485
Stančin, Dijana. "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485
Stančin, Dijana. "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485
Stančin, D. (2015). 'Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485
Stančin D. Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1 [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485
D. Stančin, "Sponzorstvo kao oblik oglašavanja: Analiza oglašavanja u Formuli 1", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:285485