završni rad
Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija

Kranjec, Lucija
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Kranjec, L. (2024). Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

Kranjec, Lucija. "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

Kranjec, Lucija. "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

Kranjec, L. (2024). 'Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

Kranjec L. Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

L. Kranjec, "Kreiranje integriranog marketinškog plana za FOTO PANDA j.d.o.o. sinergijom tradicionalnih i digitalnih medija", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:278131

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.