diplomski rad
Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat

Kolenko, Marko
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kolenko, M. (2024). Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, Marko. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, Marko. "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko, M. (2024). 'Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Kolenko M. Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

M. Kolenko, "Društvene mreže kao suvremeni marketinški alat", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:579746

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.