diplomski rad
Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža

Martina Bačić (2016)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za poslovnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Bačić, M. (2016). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, M. (2016). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

M. Bačić, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999