diplomski rad
Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža

Bačić, Martina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Bačić, M. (2016). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić, M. (2016). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Bačić M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

M. Bačić, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.