Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Bačić, M. (2016). Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999
Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999
Bačić, Martina. "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999
Bačić, M. (2016). 'Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999
Bačić M. Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999
M. Bačić, "Utjecaj marketinga na lojalnost potrošača putem društvenih mreža", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:248999