Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Tuba, P. (2024). Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870
Tuba, Petra. "Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870
Tuba, Petra. "Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870
Tuba, P. (2024). 'Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870
Tuba P. Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870
P. Tuba, "Psihološki aspekti influencer marketinga u oglašavanju na TikTok-u", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:768870