Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Jurčević, N. (2024). Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507
Jurčević, Niko. "Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507
Jurčević, Niko. "Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507
Jurčević, N. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507
Jurčević N. Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507
N. Jurčević, "Utjecaj društvenih mreža na fotografiju u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:401507