završni rad
Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga

Rodeš, Romana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Rodeš, R. (2024). Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

Rodeš, R. (2024). 'Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

Rodeš R. Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

R. Rodeš, "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.