Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Rodeš, R. (2024). Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, Romana. "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš, R. (2024). 'Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
Rodeš R. Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2024 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095
R. Rodeš, "Poticanje pozitivnih promjena u ponašanju potrošača kroz strategiju društveno odgovornog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:346095