Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Komljenović, M. (2015). Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468
Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468
Komljenović, Mateo. "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468
Komljenović, M. (2015). 'Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468
Komljenović M. Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468
M. Komljenović, "Utjecaj novih tehnologija na razvoj strategija marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:152468