Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad
Muršić, M. (2016). Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204
Muršić, Megi. "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204
Muršić, Megi. "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204
Muršić, M. (2016). 'Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204
Muršić M. Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204
M. Muršić, "Ponašanje potrošača i metode poticanja kupnje", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:583204