Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Sabolić, S. (2016). Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153
Sabolić, Sandrino. "Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153
Sabolić, Sandrino. "Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153
Sabolić, S. (2016). 'Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153
Sabolić S. Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153
S. Sabolić, "Medijska publika u kontekstu razvoja komunikacijskih procesa", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:156153