diplomski rad
Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji

Tea Šmerek (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Šmerek, T. (2017). Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, Tea. "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek, T. (2017). 'Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Šmerek T. Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 12.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

T. Šmerek, "Društvene mreže i njihov utjecaj na donošenje odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:761795

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.