Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Jakovljević, J. (2015). Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938
Jakovljević, Jelena. "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938
Jakovljević, Jelena. "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938
Jakovljević, J. (2015). 'Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938
Jakovljević J. Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938
J. Jakovljević, "Utjecaj medija i reklama na izbor proizvoda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:451938