završni rad
Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga

Štrbac, Mihaela
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Štrbac, M. (2017). Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, Mihaela. "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, Mihaela. "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac, M. (2017). 'Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Štrbac M. Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

M. Štrbac, "Inovativnost i interaktivnost viralnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:872137

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.