završni rad
Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji

Martina Štefanic (2017)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad

Štefanic, M. (2017). Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186

Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186

Štefanic, Martina. "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186

Štefanic, M. (2017). 'Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186

Štefanic M. Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2017 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186

M. Štefanic, "Ponašanje potrošača tokom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:330186