Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu

Valentina Gudlin (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad

Gudlin, V. (2018). Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093

Gudlin, Valentina. "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093

Gudlin, Valentina. "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093

Gudlin, V. (2018). 'Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093

Gudlin V. Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093

V. Gudlin, "Uloga digitalnih komunikacija s javnostima u korisničkom iskustvu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:905093