Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Dozet, S. (2018). Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785
Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785
Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785
Dozet, S. (2018). 'Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785
Dozet S. Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785
S. Dozet, "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785