diplomski rad
Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača

Sara Dozet (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Dozet, S. (2018). Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, Sara. "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet, S. (2018). 'Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

Dozet S. Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 21.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785

S. Dozet, "Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:192785