Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Martan, M. (2018). Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542
Martan, Marija. "Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542
Martan, Marija. "Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542
Martan, M. (2018). 'Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542
Martan M. Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542
M. Martan, "Persuazija i stvaranje umjetničkih potreba", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:886542