diplomski rad
Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača

Cerjan, Maja (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Cerjan, M. (2019). Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, Maja. "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, Maja. "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan, M. (2019). 'Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 31.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Cerjan M. Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 31.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

M. Cerjan, "Prikriveno oglašavanje i njegov utjecaj na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:416395

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.