Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448
Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448
Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448
Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448
Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448
J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448