prikaz prve stranice dokumenta Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača

Repić, Juraj (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 10.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.