Rad nije dostupan
završni rad
Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača

Juraj Repić (2018)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad...

Repić, J. (2018). Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, Juraj. "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić, J. (2018). 'Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

Repić J. Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2018 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448

J. Repić, "Persuazija kao proces utjecanja na kupovine navike potrošača", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:947448