Naslov Brendiranje gradova
Autor Jelena Lončar
Mentor Saša Petar (mentor)
Član povjerenstva Saša Petar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Globočnik Žunac (član povjerenstva)
Član povjerenstva Krešimir Buntak (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Koprivnica) (Odjel za poslovanje i menadžment) Koprivnica
Datum i država obrane 2018-09-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Brendiranje grada je preduvjet za njihovu prepoznatljivost, pozicioniranje i stvaranje dodatne vrijednosti na svjetskom tržištu. Nužno je zbog povećanja konkurentnosti, veće dobiti, razvoja mjesta u smislu obogaćivanja kulturnih sadržaja koji podižu ukupnu kvalitetu života.
Stvaranje imidža grada je dugotrajan proces koji prije svega podrazumijeva analizu prošle i sadašnje prezentacije specifičnog mjesta, postojeće materijalne i nematerijalne imovine, analizu konkurencije i ciljnih skupina, potreba građana i njihovih želje. Jasno je da brendiranje grada ne leži samo u logotipu i sloganu, nego ima veze i sa gospodarskim i ekonomskim razvojem te se ne može ostvariti preko noći, nego sustavnim radom na svim bitnim poljima sa svim dionicima koji čine komunikacijski model brendiranja gradova. Iako svaki grad ima jedinstveni identitet, njegov imidž se formira kroz okoliš, kulturu, događaje i aktivnosti. Glavni problemi procesa brendiranja gradova jesu neprofesionalnost gradskih vlasti te njihovo neznanje. Kako bi se postigli neki rezultati, za razvoj takvog koncepta vezanog za grad, potrebno je, osim same vlasti, uključiti i druge dionike da zajedničkim snagama i idejama osmisle najbolju strategiju brendiranja mjesta u kojem prebivaju. Takva vrsta brendiranja mora građanima stvoriti smisao njihovog života u gradu, te nagovoriti ostale da i oni stvore svoj život u njemu.
Sažetak (engleski) Branding the city is a prerequisite for their recognizability, positioning and creating additional value on the world market. It is necessary because of increased competitiveness, greater profitability, development of places in terms of enriching cultural content that raises overall quality of life.
Creating an image of the city is a lengthy process that primarily involves analyzing past and present presentations of a specific location, existing material and immaterial assets, analysis of competition and target groups, citizens' needs and their desires. It is clear that branding is not only in the logotype and in the slogan, but it is linked with economic development, and can not be realized overnight, but by systematic work on all relevant fields with all the stakeholders that make up the communication model of town branding. Although every city has a unique identity, its image is formed through the environment, culture, events and activities. The main problems of branding the city are the unprofessionality of the city authorities and their ignorance. In order to achieve some of the results, for the development of such a concept related to the city, it is necessary, besides the government itself, to include other stakeholders to formulate the best branding strategy for their place of residence in joint forces and ideas. Such a kind of branding must give citizens the meaning of their life in the city and persuade others to make their own life in it.
Ključne riječi
brendiranje
imidž
strategija brendiranja
proces brendiranja
konkurentnost
Ključne riječi (engleski)
branding
image
branding strategy
branding proces
competitiveness
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:806614
Studijski program Naziv: Poslovanje i menadžment u medijima Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/ baccalaurea) poslovanja i menadžmenta u medijima (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-04-17 10:47:31