Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji
Ines Vidović (2019)
Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Vidović, I. (2019). Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, Ines. "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, Ines. "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović, I. (2019). 'Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
Vidović I. Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 12.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985
I. Vidović, "Načini privlačenja pažnje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279985