Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Kreber, J. (2019). Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718
Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718
Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718
Kreber, J. (2019). 'Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718
Kreber J. Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718
J. Kreber, "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718