diplomski rad
Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju

Jelena Kreber (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Kreber, J. (2019). Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, J. (2019). 'Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber J. Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

J. Kreber, "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718