diplomski rad
Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju

Kreber, Jelena (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kreber, J. (2019). Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, Jelena. "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber, J. (2019). 'Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Kreber J. Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

J. Kreber, "Implementacija strategije marketinga na impulzivnu kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:778718

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.