Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Kos, L. (2019). Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, Leona. "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, Leona. "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, L. (2019). 'Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos L. Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
L. Kos, "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174