Rad nije dostupan
završni rad
Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda

Dunja Terzić (2014)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju
Citirajte ovaj rad

Terzić, D. (2014). Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, Dunja. "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić, D. (2014). 'Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 14.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

Terzić D. Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2014 [pristupljeno 14.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990

D. Terzić, "Strategija vizualnog oglašavanja modnog branda", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:794990