završni rad
Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja

Zorko, Tomislav (2015)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Zorko, T. (2015). Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko, T. (2015). 'Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 06.06.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Zorko T. Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 06.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

T. Zorko, "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.