Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Zorko, T. (2015). Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747
Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747
Zorko, Tomislav. "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747
Zorko, T. (2015). 'Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747
Zorko T. Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747
T. Zorko, "Utjecaj tehnologije na razvoj oglašavanja", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:932747