završni rad
Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju

Lukinec, Mario (2019)
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Lukinec, M. (2019). Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

Lukinec, Mario. "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

Lukinec, Mario. "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

Lukinec, M. (2019). 'Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

Lukinec M. Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

M. Lukinec, "Strategija digitalnog marketinga u poslovnom okruženju", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:973119

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.