Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Grčić, I. (2020). Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380
Grčić, Ivana. "Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380
Grčić, Ivana. "Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380
Grčić, I. (2020). 'Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380
Grčić I. Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380
I. Grčić, "Proces pozicioniranja novog brenda prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:433380