diplomski rad
Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača

Talan, Ana
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Talan, A. (2020). Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

Talan, Ana. "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

Talan, Ana. "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

Talan, A. (2020). 'Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

Talan A. Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

A. Talan, "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.