Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Reif, M. (2020). Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441
Reif, Margareta. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441
Reif, Margareta. "Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441
Reif, M. (2020). 'Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441
Reif M. Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441
M. Reif, "Koncept zadovoljstva i lojalnosti klijenata u kozmetičkom salonu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:403441