Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Špoljar, I. (2020). Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088
Špoljar, Iva. "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088
Špoljar, Iva. "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088
Špoljar, I. (2020). 'Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088
Špoljar I. Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088
I. Špoljar, "Utjecaj imidža prodavaonice na kupnju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:873088