Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Štiber, S. (2019). Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407
Štiber, Snježana. "Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407
Štiber, Snježana. "Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407
Štiber, S. (2019). 'Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407
Štiber S. Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407
S. Štiber, "Marketing ruralnih destinacija na primjeru Varaždinske županije", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:145407