Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment
Stupar, P. (2020). Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0 (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Stupar, Petra. "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Stupar, Petra. "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Stupar, P. (2020). 'Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 29.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Stupar P. Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0 [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 29.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
P. Stupar, "Suvremeno shvaćanje Marketinga 4.0", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:795844
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.