diplomski rad
Utjecaj emotivnih apela na potrošače

Katalenić, Ivan
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za odnose s javnostima

Citirajte ovaj rad

Katalenić, I. (2021). Utjecaj emotivnih apela na potrošače (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

Katalenić, Ivan. "Utjecaj emotivnih apela na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

Katalenić, Ivan. "Utjecaj emotivnih apela na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

Katalenić, I. (2021). 'Utjecaj emotivnih apela na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

Katalenić I. Utjecaj emotivnih apela na potrošače [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

I. Katalenić, "Utjecaj emotivnih apela na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:237449

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.