Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Malčić, M. (2021). Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620
Malčić, Matija. "Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620
Malčić, Matija. "Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620
Malčić, M. (2021). 'Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 20.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620
Malčić M. Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 20.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620
M. Malčić, "Percepcija komunikacije brenda na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:440620