Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Lovreković, A. M. (2019). Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202
Lovreković, Ana Marija. "Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202
Lovreković, Ana Marija. "Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202
Lovreković, A. M. (2019). 'Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202
Lovreković AM. Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2019 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202
A. M. Lovreković, "Internet marketing i uloga influencera na YouTube-u", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:135202