Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Ilić, M. (2021). Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, Marta. "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić, M. (2021). 'Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
Ilić M. Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184
M. Ilić, "Utjecaj situacijskih čimbenika na impulzivno ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:343184