Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Majcenić, T. (2021). Persuazivnost u tržišnom komuniciranju (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470
Majcenić, Tihana. "Persuazivnost u tržišnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470
Majcenić, Tihana. "Persuazivnost u tržišnom komuniciranju." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470
Majcenić, T. (2021). 'Persuazivnost u tržišnom komuniciranju', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470
Majcenić T. Persuazivnost u tržišnom komuniciranju [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470
T. Majcenić, "Persuazivnost u tržišnom komuniciranju", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:319470