Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za odnose s javnostima
Citirajte ovaj rad
Ipša, I. (2021). Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, Ivana. "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, Ivana. "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša, I. (2021). 'Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
Ipša I. Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778
I. Ipša, "Marketing sadržaj u izgradnji marketing odnosa sa potrošačima na odabranom primjeru", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:981778